اخبار گلچين شده و مهارت اخبار گلچين شده و مهارت .

اخبار گلچين شده و مهارت

حذف نويز در هدفون bosa 700

هدفون Bose 700 به عنوان يكي از پيشرفته‌ترين هدفون‌هاي بي‌سيم، با فناوري حذف نويز فعال (ANC) خود، تجربه‌اي بي‌نظير از گوش دادن به موسيقي و مكالمات تلفني را ارائه مي‌دهد. اين هدفون با استفاده از ميكروفون‌هاي داخلي و خارجي، صداهاي محيطي را شناسايي كرده و آن‌ها را با امواج صوتي معكوس خنثي مي‌كند. اين فرآيند به كاربران اين امكان را مي‌دهد كه در محيط‌هاي شلوغ و پر سر و صدا، به راحتي به موسيقي يا پادكست‌هاي خود گوش دهند.
Bose 700 داراي 11 سطح مختلف از حذف نويز است كه به كاربران اجازه مي‌دهد تا با توجه به نياز خود، بهترين تنظيمات را انتخاب كنند. اين ويژگي به ويژه در سفرهاي هوايي، مترو يا مكان‌هاي شلوغ بسيار مفيد است. كاربران مي‌توانند به راحتي بين حالت‌هاي مختلف جابجا شوند و حتي در صورت نياز، به حالت "شيشه‌اي" (Aware Mode) سوئيچ كنند كه به آن‌ها اجازه مي‌دهد صداهاي محيطي را بشنوند.
علاوه بر اين، كيفيت صداي Bose 700 نيز بسيار بالا است و با وضوح و تعادل عالي در فركانس‌هاي مختلف، تجربه‌اي لذت‌بخش از گوش دادن به موسيقي را فراهم مي‌كند. به طور كلي، فناوري حذف نويز در هدفون Bose 700، آن را به گزينه‌اي ايده‌آل براي افرادي كه به دنبال آرامش و كيفيت صدا هستند، تبديل كرده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۰۲:۰۵ توسط:samin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :